شرح وظایف مدیریت طرح و برنامه
1- برنامه ریزی برای برنامه های سالانه و سیستم مالی پویا و جامع در زمینه تامین و واگذاری و ثبت و نگهداری اعتبارات و درآمد ها رسیدگی به اسناد هزینه ها و دریافت و جمع بندی گذارش عملکرد و ارسال آن به رده مافوق
2- دریافت برنامه سالانه برنامه سالانه و توجیه برنامه ای و دریافت بودجه و اعتبارات و تلاش در تحقق برنامه سال و نظارت درست بر هزینه کردها
3- نظارت بر حسن اجرای اجرا برنامه ها و درستورالعمل ابلاغی
4-جمع بندی گزارش عملکرد ماهانه و سه ماهه و شش ماهه و سالانه دفتر و ارائه به رده مافوق
5- پیگیری افتتاح حساب و انجام امور بانکی برابر ضوابط ابلاغی
6- تهیه و تنظیم اعتبارات تخصیص یافته و کمک های مردمی و پرداخت هزینه ها طبق ظوابط و مقررات جاری و تهیه و تنظیم اسناد مربوطه
7- بررسی اصلاح و بهینه سازی روش های انجام کار
8- بررسی و سنجش و اثر بخشی برنامه ها و پیگیری جهت حذف یا اصلاح برنامه های کم اثر
Change the font color:
main color:
second color:
انتخاب رنگ پس زمینه:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText